Известие

Collapse
No announcement yet.

dhtj, ecotronic и компания срещу Jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голям майтап с тия масла. Повечето идват все от един казан, а вие теглите локуми кой от какво е доволен. По-скоро търсете оригинални такива, било то и по-нисък клас какъвто все пак е предписан от производителя. В днешно време има всичко, ама и почти всичко е боклук.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
      Аз карам с Castrol EDGE Titanium FST 5W40
      С ДПФ съм .. но не ми гори изобщо масло за сега и не би трябвало да създава проблеми за филтъра.
      Значи и за напред ще си карам с него .. напъване за една година рекорда ми е 3500 оборота за кратко няколко пъти
      Първият път изчетох доста характеристики на масла от различни марки и се почудих, защо го препоръчват (0w30). Лятото при 40+ градуса в Гърция и планините около границата, а и България превантивно съм спирал с вкл. климатик 145 TS като видя, че достига стрелката малко преди 100 и се поспъва.
      Това лято с 159 не мръдна от 90+2мм градуса с климатик за което съм доволен.
      Благодаря за мненията и подкрепата, правилно съм преценил първоначално
      Колега, на 145/146 уредът за температурата на охладителната течност е точен.При 159 показва точно до към 80° и после чак над 110°мисля беше.аз за това си взех Елм 327 и с блутут на телефона и обд2 приложение гледах температурата в реално време.Демек тва,че не мърда от 90° нищо не значи.И на 98/100° като се пусне перката пак показва 90° вътре.На всички по-нови коли е така по някаква идотска причина.
      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

      Comment


      • Comma 5w50 9000км без да доливам и грам не е мръднало от макса. 156 2.5 v6
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Разчиства се то.
          А ако ти падне метална клапа на 1.9ката тъкмо като си на път да я "разчистиш" и я глътне мотора, кво става?
          Или ако 2.4ката я напънеш със задръстен дпф, влезе в регенерация, вдигне температура и спука главата?
          Знаем ги тея работи, има хиляда теми за това.

          Проблема с кутията на 1.9 пак ли е "евтино заяждане"?
          Е...не,....хайде да говорим от първо лице, а не кой какво е споделил, прочетени небивалици в форуми и прочее....
          Как така 159..2.4...гори гарнитура, пука глава при регенерация......като тя се извършва далеч от мотора....в дпф-а.......или температурата я връща обратно в мотора....ай стига бе......дори и логиката, няма как да стигне до там.....това прочетеното в нета, води до изменения....

          ---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:20 ----------

          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Ами и моята е с ремап и "МНОГО" пъти е била в червеното и още е жива.
          А съм карал с всичките изброени масла - 5в40, 10в40 и 10в60.

          С 5в40 е по-шумен мотора и почва да го пипа по-рано (след ~7000km) .
          С 10в60 работи много мазно и меко, но усещам че някак по-трудно се развърта. Май и разхода на гориво ми беше по-висок с него. Почти не го пипаше.
          С 10в40 работи тихо и не пипа до към 8000км, после е за смяна. Развърта се добре.


          Най-съм доволен и мисля да продължа с 10в40.
          Ти си последният мохикан с здрав 16 винтилов спарк....и не ме кори, защото, ако беше дигнал 200 км/ч на 4 скорост, няма да си ти....)).....и вземи се призими, стига си летял ....спарка дава крила..), я се върни към реалните неща....

          ---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:26 ----------

          Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
          Comma 5w50 9000км без да доливам и грам не е мръднало от макса. 156 2.5 v6
          А какво ще кажеш за това масло...важи ли...?

          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=244
          Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:31.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Е...не,....хайде да говорим от първо лице, а не кой какво е споделил, прочетени небивалици в форуми и прочее....
            Как така 159..2.4...гори гарнитура
            Чети бе вуйче, никъде не съм писал нищо за гарнитура. Утре като изтрезнееш пробвай пак, може и да схванеш.

            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            Ти си последният мохикан с здрав 16 винтилов спарк....и не ме кори, защото, ако беше дигнал 200 км/ч на 4 скорост, няма да си ти....))
            Aйде сега, последния... Само покрай мене (приятели, познати, колеги) има още 4 спарка дето се карат всеки ден. 156 и 147, демек 16в.
            А ти още ли не вярваш за 200 на 4та.... Много пъти съм го правил, нищо му няма на мотора.
            156 2.0TS

            Comment


            • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Чети бе вуйче, никъде не съм писал нищо за гарнитура. Утре като изтрезнееш пробвай пак, може и да схванеш.


              Aйде сега, последния... Само покрай мене (приятели, познати, колеги) има още 4 спарка дето се карат всеки ден. 156 и 147, демек 16в.
              А ти още ли не вярваш за 200 на 4та.... Много пъти съм го правил, нищо му няма на мотора.
              Карай напред...)....а относно 2.4 дизела се върни назад и прочети, какво си написла в поста си......няма как да спукаш глава и да не ти отиде гарнитурата на главата......
              Довижданеее.......
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Comma 5w50 9000км без да доливам и грам не е мръднало от макса. 156 2.5 v6
                Valvoline 5W50 с T.S 8V вече 8600км стои на щеката, точно където си беше, колата се кара на заварка 80% от времето.

                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                Comment


                • Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                  Valvoline 5W50 с T.S 8V вече 8600км стои на щеката, точно където си беше, колата се кара на заварка 80% от времето.

                  Ако ти е изправна колата, защо да го гори ?
                  Моите коли не са горили масло.
                  Било то 10w40 5w40 а 5w50 си е по- плътно с по- малък вискозитет. Карай и се радвай колега
                  С какъв вискозитет и марка ти го гори ?
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                    Valvoline 5W50 с T.S 8V вече 8600км стои на щеката, точно където си беше, колата се кара на заварка 80% от времето.

                    Явно добре се отразява този вискозитет на бензиновите мотори. Имам и 20000км навъртяни с 147 1.6 105 с това масло.

                    Въобще не жаля и аз.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • и аз вече се замислям за 5в50. Само добри неща чувам
                      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                      Comment


                      • Малко е оф-топик,но тя и темата не е особено 'специализирана',но пък е най-посещаваната в момента...Както и да е! Има ли тема във форума,в която да прочета малко повече за V6 моторите на марката? Прегледах няколко подфорума,но не можах да намеря нещо подобно! Помня,преди време, само Ферариста в темата за проекта си беше писал...дали е само това?

                        ---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:24 ----------

                        Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                        и аз вече се замислям за 5в50. Само добри неща чувам
                        Между другото,аз също се замислям за масло с такава спецификация! В Пловдив,през лятото и задръстванията, става такава жега,че според мен 5/40 маслото се предава поне 2-3000км по-рано,отколкото би изкарало нормално! ТОТАЛ имат такова в 5л туби...
                        BMW 318ti '96

                        Comment

                        Working...
                        X